Biuro na wynajem
Reprezentacyjne biuro serwisowane , Centrum
15.00 m2
al.Aleja Jana Pawła II, Warszawa
4 700,00PLN / msc.
313,33 PLN / m2

1
/
9
Najważniejsze informacje
Typ transakcji:wynajem
Typ nieruchomości:Biuro
Rynek:wtórny
Typ umowy:zgłoszenie klienta
Powierzchnia:15,00 m2
Liczba pięter:14
Czynsz:0.00
Dostępne od:14.08.2022
Piętro:2
Przeznaczenie komercyjne:Biuro
Numer oferty:WIL640769
Lokalizacja

Opis
WILSON'S NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE
Przestrzeń Biurowa w jednym z najbardziej rozpoznawanym biurowcu Warszawy. Powierzchnia wyposażona w 3-4 stanowiska pracy. Widok na Al. Jana Pawła II.
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
- Tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
- możliwość wstawienia do gabinetu stolika kawowego,
- dostęp do strefy fitness,
- dostęp do biura przez całą dobę,
- dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki (dodatkowo płatne), skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu za pośrednictwem kabla oraz WiFi,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni,
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17,
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie
-dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych ( serwis kawowy ).
Dodatkowo w ramach najmu biura w biurowcu oferujemy bezpłatny dostęp do strefy fitness na 14 piętrze biurowca.
Koszty:
- 4290 PLN netto
- parking w biurowcu -1000 zł netto.
- parking poza biurowcem - od 350 zł netto.
- parking dla gości - bezpłatny ( liczba miejsc ograniczona ).
Przestrzeń Biurowa w jednym z najbardziej rozpoznawanym biurowcu Warszawy. Powierzchnia wyposażona w 3-4 stanowiska pracy. Widok na Al. Jana Pawła II.
Cena najmu biura serwisowanego obejmuje nie tylko najem samego wyposażonego gabinetu, ale również:
- Tabliczkę z nazwą firmy przed gabinetem,
- możliwość wstawienia do gabinetu stolika kawowego,
- dostęp do strefy fitness,
- dostęp do biura przez całą dobę,
- dostęp do infrastruktury biurowej tj. drukarki (dodatkowo płatne), skanera, faxu,
-codzienne sprzątanie gabinetu,
-opłaty licznikowe, ogrzewanie, klimatyzację,
-dostęp do internetu za pośrednictwem kabla oraz WiFi,
-korzystanie z wewnętrznej kawiarni,
-obsługę recepcyjną w godzinach 9-17,
-pakiet godzinowy sal konferencyjnych w cenie
-dostęp do sprzętu audiowizualnego,
-obsługę gości podczas spotkań w salach konferencyjnych ( serwis kawowy ).
Dodatkowo w ramach najmu biura w biurowcu oferujemy bezpłatny dostęp do strefy fitness na 14 piętrze biurowca.
Koszty:
- 4290 PLN netto
- parking w biurowcu -1000 zł netto.
- parking poza biurowcem - od 350 zł netto.
- parking dla gości - bezpłatny ( liczba miejsc ograniczona ).
Numer oferty
Opiekun oferty
Michał Siczek