Polski PL English EN Русский RU Українська UK
Polski PL English EN Русский RU Українська UK

Jak wycieczki 3D mogą pomóc w rynku nieruchomości?

Nowoczesne technologie stwarzają szerokie możliwości prezentacji i promocji ofert sprzedaży nieruchomości – na różnych etapach ich powstawania. Mogą to być prezentacje 3D stanowiące wizualizację planowanej inwestycji w nieruchomości mieszkalne, jak i prezentacje istniejących, już wyposażonych obiektów z rynku wtórnego. W jaki sposób wycieczki 3D, jakie coraz częściej są dostępne w ofertach nieruchomościowych, pomagają w ich sprzedaży?

Czym są wirtualne spacery i wycieczki po nieruchomościach?

Atrakcyjne fotografie wszystkich pomieszczeń i elementów aranżacyjnych nieruchomości umieszczane w ofertach sprzedażowych potrafią przyciągnąć uwagę potencjalnych nabywców. Żeby jednak osiągnąć ten efekt i zwiększyć szanse na szybsze sprzedanie mieszkania czy domu, agenci nieruchomości inwestują w przygotowanie tzw. wirtualnej wycieczki 3D. Klient może poczuć się, jakby znajdował się w lokalu i mógł chodzić po poszczególnych pokojach. Na spacer 3D można zaprosić każdego, a wirtualna wizyta pomaga w zorientowaniu się w detalach aranżacji. Daje możliwość obracania się, przybliżania czy oddalania obrazu. Spacery wirtualne 360 stopni już od jakiegoś czasu są dostępne dla biur nieruchomości, ale są też wciąż udoskonalane. Dodanie do nich technologii 3D daje wrażenie większej realności takiej wycieczki. Interaktywna prezentacja nieograniczona kadrem pokazuje wszystko to, co można zobaczyć na miejscu.

Trójwymiarowa wycieczka ma zupełnie inny charakter niż oglądanie zdjęć nieruchomości. W sposób bardziej czytelny, przemawiający do wyobraźni i bardzo szczegółowy klient ma pokazany projekt domu lub jego wyposażenie, a nawet to, co znajduje się na ścianach, podłodze czy suficie.

Cele marketingowe spacerów 3D po nieruchomościach

Właściciele mieszkań i domów czy lokali komercyjnych, jak i może przede wszystkim agenci pośredniczący w sprzedaży, mogą wykorzystywać modele 3D projektu aranżacji do celów marketingowych. Mogą dzięki temu łatwiej sprzedać pustą dotychczas powierzchnię mieszkalną lub użytkową. W ten sposób klient widzi, jaki potencjał ma nieruchomość i jak może ją wykorzystać w przyszłości.

Udostępnienie wycieczki 3D po nieruchomości pozwala często zwiększyć u potencjalnych kupujących wyobrażenie sobie rzeczywistej wielkości i przestronności pomieszczeń. Nie muszą wówczas udawać się na wizytę w terenie i tracić na nią czasu. Szybciej podejmują decyzje na podstawie takich prezentacji i umawiają się na poważne rozmowy o finalizacji umowy sprzedaży. Wszystko przez to, że wizualizacje wnętrz 3D dają dokładne odwzorowanie szczegółów pomieszczeń, z zachowaniem odległości, wysokości, głębi a nawet oświetlenia – sztucznego i naturalnego.

Podziel się tym postem
Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Czytaj dalej

Chcesz sprzedać albo kupić nieruchomość?

Napisz do nas, a zdejmiemy ten problem z Twojej głowy!

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookies w Twojej przeglądarce.